Teenused

Haldusteenus korteriühistule

Haldusteenus tagab Teie korterelamu haldus- ja hoolduskorralduse.
Halduri tööülesannete hulka kuulub:

  • korteriühistu juhatuse ja üldkoosoleku ettevalmistamine;
  • koosolekuteadete koostamine ja osalejatele edastamine;
  • koosolekutel osalemine;
  • koosolekutete protokollimine, protokollide vormistamine ja allkirjade kogumine;
  • koosolekutel vastu võetud otsuste elluviimine;
  • majandustegevuse aastakava / eelarve ettevalmistamine;
  • lepingute ettevalmistamine;
  • lepingute täitmise järelevalve;
  • lepingute registri pidamine;
  • lepingute muudatuste ettevalmistamine ja vormistamine, allkirjade kogumine;
  • juhatuse liikmete muudatuste vormistamise korraldamine vastavas registris;
  • korteriühistu liikmete registri pidamine;
  • revisjonikomisjonile või audiitorile vajalike dokumentide ettevalmistamine ja edastamine;
  • võlglastele meeldetuletuskirjade koostamine ja edastamine;
  • kohtuhagi esitamise korral vajalike dokumentide ettevalmistamine ja edastamine;
  • ärihoonete või üüripindadega eluhoonete puhul omaniku ja kasutajate vaheliste küsimuste lahendamine;
  • finantsaruannete koostamine ja esitamine tellijale;
  • majandustegevuse aastaaruande koostamine ja esitamine tellijale;
  • näitude kogumine ja esitamine teenuse osutajatele;
  • eelmise perioodi tulemuste analüüs ja esitamine tellijale;
  • makseteatiste / arvete koostamine ja esitamine.