Haldusteenus korteriühistule
Haldusteenus tagab Teie korterelamu haldus- ja hoolduskorralduse.
Halduri tööülesannete hulka kuulub:
- korteriühistu juhatuse ja üldkoosoleku ettevalmistamine;
- koosolekuteadete koostamine ja osalejatele edastamine;
- koosolekutel osalemine;
- koosolekutete protokollimine, protokollide vormistamine ja allkirjade kogumine;
- koosolekutel vastu võetud otsuste elluviimine;
- majandustegevuse aastakava / eelarve ettevalmistamine;
- lepingute ettevalmistamine;
- lepingute täitmise järelevalve;
- lepingute registri pidamine;
- lepingute muudatuste ettevalmistamine ja vormistamine, allkirjade kogumine;
- juhatuse liikmete muudatuste vormistamise korraldamine vastavas registris;
- korteriühistu liikmete registri pidamine;
- revisjonikomisjonile või audiitorile vajalike dokumentide ettevalmistamine ja edastamine;
- võlglastele meeldetuletuskirjade koostamine ja edastamine;
- kohtuhagi esitamise korral vajalike dokumentide ettevalmistamine ja edastamine;
- ärihoonete või üüripindadega eluhoonete puhul omaniku ja kasutajate vaheliste küsimuste lahendamine;
- finantsaruannete koostamine ja esitamine tellijale;
- majandustegevuse aastaaruande koostamine ja esitamine tellijale;
- näitude kogumine ja esitamine teenuse osutajatele;
- eelmise perioodi tulemuste analüüs ja esitamine tellijale;
- makseteatiste / arvete koostamine ja esitamine.